معرفی انواع فندک بنزینی زیپو، محصولات ۱۹۹۳- ۱۹۹۴

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]با بررسی کاتالوگ فندک بنزینی زیپو متعلق به سال‌های ۱۹۹۳- ۱۹۹۴ شاهد رشد و تثبیت سَبک مینی‌مالیسم Minimalism (ساده گرایی) که سبک غالب هنری در شروع و ادامه‌ی دهه‌ی ۹۰ میلادی بود؛ هستیم.
همانند کاتالوگ زیپو در سال‌های ۱۹۹۱- ۱۹۹۲؛ در دو سال بعدی نیز غلبه در ساخت و تولید، با انواع فندک بنزینی زیپو دارای بدنه‌ی کلاسیک، جنس بدنه‌ی کروم و برنجی، روکش بدنه‌ی رنگی، برس خورده و گاه فوق براق و تیره هستیم و وزن فندک‌ها همچنان و بیش‌تر در کلاس وزن نرمال قرار دارد.
اما مهم‌ترین تغییراتی که در کاتالوگ فندک بنزینی زیپو در سال‌های ۱۹۹۳- ۱۹۹۴ به چشم می‌خورد جلوه‌ی بیش‌تر انواع فندک رنگی در رنگ‌های یکدستِ: سیاه- آبی- سبز- قرمز و خاکستری در طیف‌های روشن تا تیره است. یعنی تثبیت سبک هنری مینی‌مالیسم که در آن روزگاران، موردتوجه کل هنرمندان و اهل مُد و ذوق در آمریکا و اروپا بود و هنوز هم هواخواهان زیادی دارد.
فندک‌های طراحی برجسته نیز در سال‌های ۹۳ و ۹۴ درصدِ مهمی از محصولات فندک بنزینی زیپو را به خود اختصاص داده و مانند فندک‌های رنگی، رَوند رو به رشدی را نشان می‌دهند.
با تعقیب دقیق کاتالوگ قبلی خواهید دید که به اصالت و جذابیت این دو نوع از فندک بنزینی زیپو؛ در عین حفظ سادگی، روزبه‌روز افزوده شده است.
تغییر دیگری که در این کاتالوگ وجود دارد، ظهور تعداد کمی از فندک‌هایی با طرح‌های فانتزی است که شاید برای افرادی در نظر گرفته شده که در آن زمان، مینی‌مالیسم و ساده گرایی را چندان نمی‌پسندیده‌اند.
تصویر شخصیت‌های مشهور، طرح‌های ورزشی و تعداد اندک ولی چشم‌گیر فندک‌های پیپ همچنان در این کاتالوگ نیز به چشم می‌خورند و طیِ این دوسال هنوز هم در فندک مخصوص پیپ، اکثریت با روکش بدنه تیره است.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1519544395024{padding-top: 10px !important;padding-right: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 10px !important;background-color: #fe6c61 !important;}”]

برای مشاهده کاتالوگ زیپو سال ۱۹۹۴-۱۹۹۳ کلیک کنید.

[/vc_column_text][vc_icon icon_fontawesome=”fa fa-chevron-down” color=”pink” align=”center” css=”.vc_custom_1519545325651{margin-top: -10px !important;margin-bottom: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text el_class=”catalog” css=”.vc_custom_1519545303409{margin-top: -25px !important;}”]

[real3dflipbook id=”2″] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 شانس خود را امتحان کنید!

  • گردونه را بچرخان و شانس خود را امتحان کن
  • یک ایمیل در هر روز
  • تقلب نکنید
شانس خود را امتحان کنید
دیگر نشان نده
بعدا یادآوری کن
نه ممنون