انتخاب بهترین کادو مردانه!

انتخاب بهترین کادو مردانه؟!

مبارک باشد، اما انتخاب بهترین کادو مردانه کار مشکلی است اگر که به‌عنوان یک خانم، چهار مورد زیر را بلد نباشید:   چهار نکته برای انتخاب کادو مردانه ابتدا لازم است نکته‌ای را به شما تذکر بدهیم. در ذهن یک مرد، نوع کادو مردانه و نیز نحوه‌ی دادن هدیه از طرف شما، در ارزش‌گذاری هدیه توسط او مؤثراست، پس به نحوه‌ی اهدای کادو مردانه نیز باید به‌اندازه‌ی انتخاب بهترین کادو مردانه اهمیت بدهید. در انتخاب کادو مردانه به نکته‌های ظریف زیر که برخی از آن‌ها کم‌تر موردتوجه قرا می‌گیرند دقت فرمایید:  

۱ . هنگام مردد بودن، کادو مردانه نخرید! به‌عنوان یک خانم، اگر در موقعیتی هستید که نمی‌دانید آیا لازم است که کادو  تهیه کنید یا نه، این کار را نکنید. می‌توانید یک کارت تبریک عید یا کارت تبریک مناسبتِ پیش رو را تدارک ببینید.

۲ . صرف هزینه‌ی زیاد برای کادو مردانه، شما را به‌عنوان یک زن، ارزشمندتر نخواهد کرد. فقط مردانی که در آرزوی ازدواج با زنان ثروتمند هستند از هدیه‌ی گران‌بهای یک زن، خیلی زیاد خوشحال می‌شوند. مردان ِدیگر، لذتی را که شما از دادن هدیه‌ی گران‌قیمت به آن‌ها انتظار دارید ببرند؛ نخواهند برد! آن‌ها چندان هم از این‌که شما می‌توانید این‌همه پول خرج کنید خرسند نخواهند شد! البته در بین طبقات مختلف اجتماعی، معنای هدیه‌ی گران‌قیمت، بسیار متفاوت است و خاستگاه اجتماعی و اقتصادی شما و مرد موردنظر نیز دراین‌باره باید در نظر گرفته شود.  

۳ . خریداری چند هدیه در قالب یک هدیه، باعث کاهش ارزش هر هدیه‌ای خواهد شد. گاهی ما انسان‌ها دوست داریم با بیش‌تر بخشیدن، محبت خود را ابراز کنیم ولی این روش در هدیه دادن درست نیست؛ به‌عنوان‌مثال آیا اگر شما چند جواهر مختلف را یکجا هدیه بگیرید؛ ارزش همه‌ی آن‌ها برایتان برابر خواهد بود؟ مسلم است که خیر، پس هدیه‌ی چندتکه ندهید؛ مگر این‌که چندتکه بودن هدیه، کاربردی خاص داشته باشد.  

۴ . در انتخاب بهترین کادو مردانه، یا، هدیه‌ی کاربردی انتخاب کنید یا هدیه‌ی احساسی مثال: در حین قدم زدن در فصل زمستان متوجه شده‌اید که او کفش مناسب آن فصل را ندارد، خریدن کفش، نشانه‌ی این است که شما به او دقت دارید و محبت شما را بیان می‌کند و در ضمن، هدیه‌ی شما کاملاً به درد او خواهد خورد این یعنی یک هدیه‌ی کاربردی. و در مثالی دیگر، فندکی که به سفارش شما بر روی آن نام وی یا نقشی خاص، حک شده، بیش‌تر یک هدیه‌ی احساسی و عاطفی به شمار خواهد رفت. برای هدیه دادن یکی از این دو روش را انتخاب کرده و آن‌ها را زیاد باهم قاطى نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 شانس خود را امتحان کنید!

  • گردونه را بچرخان و شانس خود را امتحان کن
  • یک ایمیل در هر روز
  • تقلب نکنید
شانس خود را امتحان کنید
دیگر نشان نده
بعدا یادآوری کن
نه ممنون